РУС БЕЛ ENG

Группа продленного дня

Дзейнасць груп падоўжанага дня ажыццяўляецца ў адпаведнасці з наступнымі нарматыўнымі дакументамі:

1. Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб адукацыі.

2. Палажэннем аб установе агульнай сярэдняй адукацыі, зацверджаным пастановай Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь от19. 09.2022 № 322.

3. Палажэннем аб групе падоўжанага дня ўстаноў адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы агульнай сярэдняй адукацыі, зацверджаным пастановай Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 4 ліпеня 2022 г. № 161.

4. Спецыфічнымі санітарна-эпідэміялагічнымі патрабаваннямі да размяшчэння і эксплуатацыі ўстаноў адукацыі, зацверджанымі пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 07.08.2019 № 525 (рэд.ад 31.08.2022 №570).

5. Санітарнымі нормамі і правіламі «Патрабаванні для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі», зацверджанымі пастановай Міністэрства аховы здароўя Рэспублікі Беларусь ад 27.12.2012 № 206 (рэд.от03.05.2018 №39).

 

Деятельность групп продленного дня осуществляется в соответствии со следующими нормативными документами:

  1. Кодексом Республики Беларусь об образовании.
  2. Палажэннем аб установе агульнай сярэдняй адукацыі, утвержденным постановлением Министерства образования Республики Беларусь от19.09.2022 № 322.
  3. Положением о группе продленного дня учреждений образования, реализующих образовательные программы общего среднего образования, утвержденным ПОСТАНОВЛЕНИЕМ МИНИСТЕРСТВА ОБРАЗОВАНИЯ РЕСПУБЛИКИ БЕЛАРУСЬ от 4 июля 2022 г. № 161.
  4. Специфическими санитарно-эпидемиологическими требованиями ксодержанию и эксплуатации учреждений образования, утвержденными постановлением Совета Министров Республики Беларусь от 07.08.2019 № 525 (ред. от 31.08.2022 №570).
  5. Санитарными нормами и правилами «Требования для учреждений общего среднего образования», утвержденными постановлением Министерства здравоохранения Республики Беларусь от 27.12.2012 № 206 (ред. от03.05.2018 №39).

Мэты і задачы групы падоўжанага дня:

Група падоўжанага дня ў школе з'яўляюцца неабходнай формай арганізацыі пазаўрочнага часу вучняў пачатковых класаў. Падоўжаны дзень у школе спрыяе фармірванню адукацыйнага асяроддзя.

Асноўная мэта арганізацыі груп падоўжанага дня-максімальнае развіццё асобы кожнага дзіцяці; выхаванне свядомага, здаровага члена грамадства, ініцыятыўнага і думаючага, фарміраванне дзіцячага інтэлекту; мэтанакіраванае развіццё ў дзіцяці пазнавальных псіхічных працэсаў: увагі, уяўлення, успрымання, памяці, мыслення; раскрыццё творчага патэнцыялу кожнага дзіцяці.

Асноўныя задачы групы падоўжанага дня:

Аказанне дапамогі дзіцяці малодшага школьнага ўзросту ў фарміраванні сацыяльнага вопыту;

Падрыхтоўка дзяцей да ўспрымання важных, але складаных жыццёвых з'яў, згладжванне праяў сацыяльных і матэрыяльных няроўнасцей у дзіцячым асяроддзі;

Абараняе дзяцей ад асацыяльных уплываў, фарміраванне навыкаў і духоўнага супрацьстаяння злу.

Асноўныя задачы ў рабоце педагога групы падоўжанага дня:

  • клопат пра здароўе дзяцей;
  • клопат аб іх паспяховасці ў вучобе;
  • клопат аб развіцці культуры зносін;
  • клопат аб нармальнай сацыялізацыі дзяцей;
  • клопат пра станаўленне індывідуальнасці кожнага дзіцяці і яго гатоўнасці да жыццёвага самавызначэння.

ПЕРАВАГІ НАВЕДВАННЯ ГПД У ДУА "ГУДАГАЙСКАЯ СЯРЭДНЯЯ ШКОЛА"

  • Для забеспячэння максімальна магчымага аздараўленчага ўплыву і захавання працаздольнасці дзяцей, якія наведваюць групы падоўжанага дня, рацыянальна арганізаваны рэжым дня ў адпаведнасці з патрабаваннямі СанПіН і ўзроставымі асаблівасцямі навучэнцаў.
  • У групах падоўжанага дня створаны ўмовы для паўнавартаснага развіцця асобы малодшага школьніка: выхавання эмацыйнай сферы, творчых здольнасцяў, маўленчых навыкаў, валявых якасцяў, эстэтычнага стаўлення да навакольнага свету, пазнавальных інтарэсаў, здольнасцяў да самавыяўлення.
  • Кабінеты ГПД аснашчаны дзіцячымі кнігамі, цацкамі, настольнымі гульнямі, спартыўным інвентаром.
  • У ГПД забяспечана гарачае харчаванне (як за кошт сродкаў бацькоў, так і льготнае).
  • Штодня ў групах праводзіцца прагулка на вуліцы.
  • Працягласць самападрыхтоўкі выхаванцаў вызначаецца класам навучання. Пасля самападрыхтоўкі дзеці ўдзельнічаюць у пазакласных мерапрыемствах, занятках у гуртках.
  • На працягу года працуюць гурткі, у якіх педагогі дадатковай адукацыі ствараюць камфортныя ўмовы для інтэлектуальнага, фізічнага, эстэтычнага развіцця дзяцей у адпаведнасці са здольнасцямі і інтарэсамі навучэнцаў.
  • Асаблівае месца ў рэжыме груп падоўжанага дня адведзена мерапрыемствам вольнага часу арганізацыя работы з дзецьмі па інтарэсах (гутаркі, віктарыны, конкурсы). Задача выхавацеляў - зрабіць вольны час рабят цікавым, насычаным, разнастайным. У нашых выхавацеляў ёсць разнастайныя, цікавыя ідэі і неабходны метадычны матэрыял для індывідуальных і калектыўных заняткаў.
  • Пры арганізацыі заняткаў у ГПД ўлічваецца патрэба дзяцей малодшага школьнага ўзросту як у разумовай, так і ў гульнявой дзейнасці, а таксама індывідуальныя схільнасці, інтарэсы і магчымасці дзіцяці.
  • Выхавацелі ГПД ствараюць усе ўмовы, каб дзейнасць дзяцей у вольны ад урокаў час была прывабнай і адпавядала іх рознабаковым інтарэсам, а таксама абапіралася на ініцыятыву і самакіраванне дзяцей, свабоду выбару імі зместу і формаў дзейнасці настолькі, наколькі гэта мэтазгодна.

Настаўнік

Дзень

Час

Шыхаўцова Н.П.

Панядзелак

12.35-17.05

Азацян Т.С.

Аўторак

12.35-17.05

Кудашава А.А.

Серада

12.35-17.05

Кудашава А.А.

Чацвер

12.35-17.05

Шыхаўцова Н.П.

Пятніца

12.35-17.05

Настаўнік

Дзень

Час

Шукель І.С.

Панядзелак

13.40-16.10

Шукель І.С.

Аўторак

13.40-16.10

Бабойць Ю.С.

Серада

13.40-16.10

Грыва Т.У.

Чацвер

13.40-16.10

Бабойць Ю.С.

Пятніца

13.40-16.10

Настаўнік

Дзень

Час

Дарашкевіч Я.А.

Панядзелак

13.40-16.10

Золатава М.Б.

Аўторак

13.40-16.10

Золатава М.Б.

Серада

13.40-16.10

Бараноўская В.І.

Чацвер

13.40-16.10

Ярмаковіч Т.А.

Пятніца

13.40-16.10